środa, 13 stycznia 2010

Róbmy sobie dobrze! ;D

Chciałam Wam zaprezentować coś, co według mnie wspaniale ociepli te dni i sprawi, że nabiorą troszkę kolorów i smaczku : )
Jako, że nie obchodzimy z Bardzo Mądrym Mężczyzną Walentynek (my mam Dzień Czekolady ;p), jakiś czas temu znalazłam takie oto miłe miejsce w Internecie: chocolissimo.pl

Polecam rzucenie tam okiem. Warto. Poniżej mała próbka:



Zdjęcie z tejże właśnie strony :)

Można tam nabyć nie tylko takie telegramy. Są wszelkiego rodzaju czekoladki! Osobiście wysłałam taki telegram. Także podzielę się doświadczeniem. Bałam się, że nie dotrze na czas, że w ogóle nie dotrze, że czekolada będzie niesmaczna, że będzie pokryta tym czymś białym, czym czasem pokrywa się czkolada... a to prezent miał być... Ale nic z tego się nie wydarzyło : ) Dotarło na czas, czekolada była świeżutka i smaczna.

Dlatego jeśli nie macie pomysłu na prezent, zajrzyjcie sobie tam. W zasadzie tego prezentu nie trzeba robić komuś, można też sobie ;p Bo to bardzo ważne, żeby umieć robić sobie samemu/samej drobne przyjemności... Niekoniecznie w formie słodkiej, ale jakiejkolwiek. Ja tylko pozwoliłam sobie podpowiedzieć.... : )

5 komentarzy:

  1. Śliczności! I przy okazji smaczności:D

    OdpowiedzUsuń
  2. ...uwielbiam GORZKĄ czekoladę....:)...fajne miejsce...

    OdpowiedzUsuń
  3. tak, tak, polecane też na rocznicę :).
    (czekolada pyszna!)
    /anka skakanka ;)/

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacyjne są te telegramy.
    Sama kiedyś wysłałam takiemu jednemu.
    Anonimowo.
    Zaszyfrowałam wiadomość.
    Polecam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  5. :) bardzo się cieszę, że Wam się podoba! Mam też nadzieję, że kiedyś się ten pomysł przyda... :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...