wtorek, 8 grudnia 2009

Rozgrzewające co nieco....

Zaczyna się robić zimno. Brrr... Mnie to martwi bardzo, ponieważ zimna nie znoszę, nie lubię, nie cierpię i ogólnie chętnie bym nie akceptowała.
Dla wszystkich, którzy czują to samo co ja mam dziś coś specjalnego : ) Specjalny przepis ;D na HERBATKĘ!

Otóż, jak na pewno wiecie, zwykła herbatka może zamienić się w niesamowitą smakową przygodę.

Oczywiście trzeba nam paru składników :) oto, czego ja użyłam:

1. szczypta wyobraźni
2. melisa cytrynowa urwana w ogródku (o tej porze roku już ususzona)
3. wrzątek
4. kubek
5. sitczko
6. owoce pigwy wyciągnięte z nalewki pigwowej (sama w sobie jest genialna : ))




Sposób wykonania: do siteczka na/w kubku wsypujemy melisę, zagotowujemy wodę. Zalewamy nasze ziele ;p Następnie czekamy aż się zaparzy. Po chwili uzupełniamy owocami pigwy i delektujemy się smakiem uspokajająco-kojąco-rozgrzewającym : )

Ładnie pachnie, ładnie wygląda, smakuje wyśmienicie!
Gorrrąco polecam na te zimowe wieczory : ) i nie tylko!

P.S. Herbatomaniaków zachęcam do odwiedzenia: http://www.herbata.net/index.php

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...