wtorek, 15 grudnia 2009

Jutro będzie "Czekoladzie", dziś o prezentach :)

Jeśli jeszcze nie zakupiliście prezentów, to chciałam Wam polecić parę rzeczy :) Ja jestem praktyczna, więc owe przedmioty tez są. Ale są też piękne. Oto one:




 Pudełko na zdjęcia. Bardzo ładnie zrobione i moim zdaniem jest to genialne połączenie ozdoby z praktycznym archiwizatorem zdjęć : ) (cena około 80PLN)



Pudełek na zdjęcia jest większy wybór. To powyżej jest trochę mniejsze, ale równie piękne. I tańsze (około 50PLN)









            Śliczna filiżanka Time Cappucino, prosta i elegancka...
            (około 25PLN)







A teraz ciekawostka ;) 
Może nie zdziwi to nikogo prócz mnie, ale ja pierwszy raz zobaczyłam..........




Kamienie do drinków!!!
Opis produktu głosi, że kamienie można zamrażać lub podgrzewać w kuchence mikrofalowej. I nadają się do wielokrotnego użytku :D
Za około 60PLN.


Pudełka znalazłam w Empiku, a filiżankę i kamyczki w sklepie Duka.


Podobają się? : )

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...